torsdag 11. oktober 2012

Soverom inspirasjon / Bedroom inspiration

Når jeg planlegger soverommet, er det noen stikkord jeg prøver å holde meg til. Rustikk, industrielt og glam!

Jeg vil ikke ha ett A4 soverom, som mange har..men lage ett rom med overaskelser. Jeg tenker

høyfjellshotell møter mansion. For meg er det viktig at soverommet skal ha en avslappende atmostfære-

myke, store tekstiler, og kontraster når det kommer til stil.

Farger jeg tenker er beige-lin, mørkegrå, gull, dypblå og hvit. I mitt hodet klinger de fargene bra sammen!


Her er noen av bildene jeg har på dataen som inspirasjon:







Nå skal det være sagt at det er en stund til vi får begynt på dette rommet, men planene er allerede på plass!

Først er det jo underetasjen som skal tas; stue, spisestue, kjøkken, gang, bad og kontor/bibliotek + 1

soverom i 2.etasje som skal være junior sitt. Syntes det er veldig greit at han skal få sitt rom ferdig før vi

flytter inn, og dermed er det der jeg begynner mens mannen tar badet i første omgang.




Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar